top of page

Als sporty fashionista in New York


Let's hear it for New York, New York, New York! In februari kwam eindelijk mijn droom om the city of lights te ontdekken uit! Naast tal van musea en andere culturele bezienswaardigheden, mag shoppen uiteraard niet aan het to-do lijstje ontbreken. Helemaal bovenaan mijn shopping list stonden alvast Victoria's Secret en Niketown.

Let's start with Niketown.

Hierboven enkele foto's van Niketown, zoals je ziet, heel indrukwekkend! Wel 4 verdiepingen hoog en een dj op de 4e verdieping die het WOW-moment bij het binnentreden van Niketown nog meer versterkt! Een kleine ruimte met basketbal ring om je uit te leven en oneindig veel Nike shopplezier. Hier moet je echter wel binnenkomen met een doel, anders kun je uren in deze winkel doorbrengen. Ik wou Nike Rosches dus ging meteen naar de juiste verdieping. Het was love at first sight met deze beauty's:

Ik heb al Nike Free's (die klein tailleren) dus ik dacht hier ook een maat groter in te moeten nemen, maar bij de Nike Rosche reeks zit je gewoonlijke schoenmaat normaal gezien perfect! Dit is de NIKE ROSHE ONE KJCRD. Het prijsverschil hangt af van de dollarkoers, die in februari helaas niet echt voordelig was. Ik heb ongeveer $ 90 betaald voor deze in Niketown, wat nu omgerekend ongeveer € 80 is. Ik heb ze nu op Zalando teruggevonden voor € 100, waar de verzendkosten gratis zijn.

Victoria's Secret - every girl's secret pleasure.

What a girl wants... lingerie van Victoria's Secret. Dit is voor mij niet anders en dit stond dan ook bovenaan mijn to-do shopping lijstje. Ik had voornamelijk dringend een nieuwe sportbh nodig, en keuze genoeg in VS! Het enige vervelende (voor sommige mensen) is dat je meteen bestormd wordt door verkoopsters. Ze bestoken je met vragen waarnaar je op zoek bent, wat je voorkeuren zijn, en laten je dan ook niet rustig het aanbod bekijken, terwijl ik wel zelf een moment nodig heb om dit allemaal in me op te nemen. Niettemin was de eerste verkoopster een hele vriendelijke dame, en had ik het gevoel dat ze niet te pushy was. Je krijgt daarna een kaartje met de naam van de verkoopster, het is vrij duidelijk dat hier op commissie verdiend wordt... ik heb op het einde van mijn VS bezoek toch zo'n 3 kaartjes verzameld, en ben er uiteindelijk toch geïrriteerd door! Verkoopsters beneden in de lingerie-afdeling komen al meer pushy over, terwijl ik geen informatie hoefde, want ik wist al waarnaar ik op zoek was.

Ik vind de fel gekleurde sportbh de leukste, en vooral aan de achterkant! In de zomer hoef je hier zelfs geen topje meer over te dragen, het is eigenlijk zonde dat deze voortdurend verstopt zit! De bandjes op de rug zorgen voor een stevige pasvorm, waardoor de bh erg aangenaam zit bij het sporten.

De body mists ruiken ook echt heerlijk en dan vooral Night (het donkerste flesje op de eerste foto), ideaal geurtje voor een night out! Ze waren in NY slechts $10 voor een flesje van 75 ml, je kunt ze op de site kopen voor $15. Daarnaast zijn ze ook beschikbaar in flesjes van 250 ml.

Tenslotte kan er uiteraard geen lingerie setje ontbreken. Ik heb al eens een 'nude' kleurige demi bra gekocht van VS en daar ben ik heel tevreden van, dus ging ik nu ook meteen naar die reeks. Daar vond ik de wit met zwarte 'fake' kant (die is erop geprint) prachtig. Ondanks dat ik het nude broekje de vorige keer heel fragiel vond, daar zat meteen al een gat in en die sloot na verloop van tijd ook niet meer goed aan, heb ik toch het broekje er weer bijgekocht. Tot nu toe heb ik daar nog geen spijt van gehad en geef toe, setjes zijn toch gewoon zoveel mooier ;)

aanbevolen posts
recente posts
tags
Er zijn nog geen tags.
follow me
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • Pinterest Clean
bottom of page