top of page

3D nail art stickers van L'Oréal Paris


Ook vaak geen tijd of geduld om die nagels van je een grondige manicure te geven zonder 'blutsen' of plekken op je kleren? Dan zijn nagelstickers misschien dé uitvinding voor jou! Ik testte op oudejaarsavond de 3D Nail Art stickers 008 Or Lame uit van L'Oréal Paris.

Hoe aan te brengen?

Het proces om de stickers aan te brengen is eigenlijk heel simpel en wordt op de verpakking uitgelegd.

In de verpakking zitten 18 stickers in verschillende formaten. Je neemt best een van de breedste voor de duimnagel en de smalste voor je pink. Je dient simpelweg de sticker voorzichtig op de nagel te plakken (van de nagelriem tot de nagelrand), het overtollige deel van de sticker over de nagelrand te plooien en deze tenslotte af te veilen. Vrij simpel én snel dus, al is er wel enige precisie nodig. Het zou 10 dagen intact moeten blijven, maar na 3 dagen begin je toch al een klein beetje slijtage te zien aan de randjes. Als je je haar bijvoorbeeld vaak wast, of met je handen in het algemeen veel in het water zit, kunnen de randjes sneller loskomen. Maar als je er kan van blijven en er niet begint aan te prutsen zoals ik, kunnen ze zeker langer houden. Ik heb ze er echter de 4e dag af gehaald. Dat gaat simpel, maar mijn nagels

waren toch een klein beetje beschadigd (door de lijm). Het is dus zeker aan te raden hierna een verstevigende nagellak aan te brengen om ze terug mooi glanzend en gezond te doen ogen. Ik gebruik de Diamond Strength Hardener van Sally Hansen om mijn nagels meteen terug mooi te verstevigen en te doen glanzen.

Nagelstickers - tevreden van of niet?

Ik ben redelijk tevreden van deze nagelstickers, aangezien ze heel snel en gemakkelijk aan te brengen zijn. Ik kan nooit wachten tot mijn nagellak droog is en ik blijf dan overal aan haperen, waardoor ik terug van nul mag beginnen, behoorlijk frustrerend dus als je daar geen tijd meer voor hebt! Voor mij zijn deze stickers dus wel heel handig. Daarnaast zien ze er helemaal niet uit als stickers, enkel het 3D-effect gevoel verraadt dat het stickers zijn. Een nadeel is het redelijk hoog prijskaartje eraan verbonden, je betaalt namelijk € 8,49 voor één set nagelstickers. Ze blijven echter wel het langst houden in vergelijking met andere merken (zie review op Beautylab.nl). Ze zijn beschikbaar in verschillende leuke designs en te koop op onder andere bol.com.

Heb je wat meer tijd en wil je zelf je eigen look creëren? Bekijk dan hier hoe je zelf een essie 'sparkly' look creëert!

aanbevolen posts
recente posts
tags
Er zijn nog geen tags.
follow me
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • Pinterest Clean
bottom of page