top of page

Cocoon Chic homewear

Ben je dit druilweer ook beu? Vervang die oude versleten jogging en fleur je comfy outfit voor binnenshuis wat op met de homewear collectie van Cocoon Chic! Deze hoodie en broek zijn beschikbaar in 3 verschillende kleuren, nl. lavendelblauw, lichtgrijs en pastelgroen. Deze laatste kleur is in fluweelzacht velours. Wat opvalt zijn de mooi afgewerkte details en de vrouwelijk getailleerde pasvorm. Durf je ook de deur niet opendoen als je op een lazy sunday in je lelijke pyjama plots iemand hoort aanbellen aan de deur? Dan is dit dé oplossing voor jou. Je kunt dit ensemble zelfs dragen om even naar de bakker te gaan of op het vliegtuig bij een lange vlucht! En uiteraard ook om zalig stijlvol te relaxen thuis. De zakjes in de hoodie en de broek zijn ook praktisch.

In april 2014 werd ik met 2 vriendinnen uitgenodigd om promogirl te zijn op hun launch event in de Wasbar in Gent. Ik was op slag fan van Cocoon Chic! Hieronder zie je ons elk met 1 van de 3 beschikbare kleurtjes. Ik vond het kiezen van de kleur wel een moeilijke opdracht, want ik vind elke kleur simpelweg prachtig! Toch koos ik uiteindelijk voor het lavendelblauw omdat ik toch een kleurrijk ensemble wou en deze kleur toch iets speciaals heeft!

Hier kun je de mooie kwalitatieve en gedetailleerde afwerking zien en zie je bovendien het lavendelblauw in real life #nofilter ;)

De 'sparkly' touwtjes van Cocoon Chic maken het verschil, it's all in the details...

Ook het logo verhoogt het glamour gehalte met een subtiele 'sparkly' afwerking.

Deze hippe elbow patches in stervorm zorgen voor versteviging aan de ellebogen en maken deze comfy outfit helemaal af.

De pasvorm is normaal, dus het is aan te raden je gewoonlijke maat te nemen

Normaal gezien kost deze outfit je € 79, maar in uitverkoop betaal je uitzonderlijk slechts € 20 (exclusief transport)!

Voorlopig kan je bestellen via mail naar info@cocoon-chic.com, maar binnenkort kan dit via de online webshop.

Ga voor meer informatie naar de Facebook pagina van Cocoon Chic

aanbevolen posts
recente posts
tags
Er zijn nog geen tags.
follow me
  • Twitter Clean
  • Instagram Clean
  • Pinterest Clean
bottom of page